Somalia

Olen Soma, kymmenvuotias luontoharrastaja. Asun Äitin ja Isän kanssa Sienimetsässä Kuikkajärven rannalla. Koska en itse osaa vielä kaikkia tietokonejuttuja, niin Isä toimii minun sihteerinäni. (Sihteeri on kylläkin afrikkalainen lintu).

2007-03-18

Merkkipäivä

Safarin viimeisenä päivänä täytin viisi vuotta ja menimme juhlimaan sitä Merun hotelliin. Tapasin taas Marian ja menimme uimaan uima-altaaseen vaikkei kumpikaan osaa uida mutta meillä oli uimarenkaat. Sitten pukeuduimme prinsessoiksi ja kävelimme puutarhassa. Sitten menimme juhlaillalliselle ja minulle sytytettiin kynttilät muffinsseihin ja minä puhalsin ne ja sitten ne sytytettiin uudelleen kun Mariakin halusi puhaltaa ne kynttilät.

Seuraavana päivänä menin Marian kanssa kansainväliseen päivähoitoon kun en halunnut mennä taas safarille vanhempien kanssa. Siellä oli kyllä kivaa. Jotkut lapset tekivät helminauhoja. Yhden kerran kaaduin ja loukkasin polveni ja itkin mutta joku täti tuli lohduttamaan ja laittoi minut penkille istumaan.

Minun mielestäni aina silloin kun Suomeen tulee talvi, niin kuuluisi mennä Afrikkaan.

2 Comments:

  • At 16:59, Blogger Taviokuurna said…

    Onneksi olkoon synttärisankarille! Sano muuttolinnuille terveisiä, siellähän ne ovat Afrikassa kuten sinäkin!

     
  • At 17:59, Blogger Soma said…

    Kiitos! Tulin jo Afrikasta. Siellä oli pajulintuja, haarapääskyjä ja harmaasieppoja. Toivottavasti ne seuraavat perässä!

     

Lähetä kommentti

<< Home