Somalia

Olen Soma, kymmenvuotias luontoharrastaja. Asun Äitin ja Isän kanssa Sienimetsässä Kuikkajärven rannalla. Koska en itse osaa vielä kaikkia tietokonejuttuja, niin Isä toimii minun sihteerinäni. (Sihteeri on kylläkin afrikkalainen lintu).

2007-01-28

Virtunäyttely

Galleria Somaliassa järjestetään nyt virtuaalinen taidenäyttely. Virtuaalinen tarkoittaa sitä, että näyttely on vain täällä tietoverkossa (se verkko pyydystää taiteen ruutanoita). Muuten taideteokset ovat pöytälaatikossa. Minä olen pöytälaatikkomaalari. (Isä on seinämaalari, niinkuin viime lokakuussa huomasitte).
Ihminen lumisateessa.Lumiukko.Minä katselen ikkunassa.Tuhma ihminen.Haamusormet.Vesisade.Teletappimyrsky.Sössömössö.Vesisihku.Pitkää ruohoa.Semmoinen kun on rappusten luona.Aurinko & Tansanian puukukkia.
Siili.Nimikirjoitus kaunolla.

2 Comments:

  • At 09:26, Anonymous Anonyymi said…

    Hienoja! Erityisesti teletappimyrsky on vaikuttava teos. Jatka luomistyötä.

     
  • At 22:56, Anonymous Anonyymi said…

    Hienoja teoksia =D Terveiset täältä Lapista Pellosta pikku pakkasen keskeltä =) tällä viikolla pitäisi lumen sataa maahan =D sitäpä tässä innolla odotellaan =D

     

Lähetä kommentti

<< Home