Somalia

Olen Soma, kymmenvuotias luontoharrastaja. Asun Äitin ja Isän kanssa Sienimetsässä Kuikkajärven rannalla. Koska en itse osaa vielä kaikkia tietokonejuttuja, niin Isä toimii minun sihteerinäni. (Sihteeri on kylläkin afrikkalainen lintu).

2008-01-21

Sairaana

Sain Taviokuurnalta tämmöisen kunniamerkin kun olen tehnyt tätä päiväkirjaa:
Se on kivaa kun joku arvostaa elämäntyötä.

Olin kipeänä pitkään. Lääkäri tutki että se on virus. Viime viikon olin hoidossa Vaarin ja Mummun luona kun vanhemmat olivat töissä. Mummu opetti minua neulomaan vohvelikangasta, mutta vähän tylsää oli, kun en päässyt ulos enkä jaksanut tehdä paljon mitään.


Yhtenä iltana katselin kerrostalon ikkunasta alas kadulle, ja sanoin, että taas sataa. Aikuiset ihmettelivät, mistä minä sen näin, kun satoi vain vähän. No, autojen tuulilasinpyyhkimistä tietysti!

Sitten Äiti ja Isäkin sairastuivat, ja oli vähän tylsää, kun he eivät päässeet ulos. Mutta onneksi satoi lunta ja pääsin taas tekemään lumiukkoja (ensimmäinen romahti), syömään tuoretta lunta ja tekemään enkelinkuvia!